STAV NOUZE, akce, soukromá vystoupení a vracení peněz – LadiesNight.cz

AKTUALIZOVÁNO 13. 3. 2020 17:30

Vzhledem k vyhlášení stavu nouze jsme nuceni k následujícím krokům:

  • Všechny akce naplánované do 31. 3. 2020 byly přesunuty. Nové termíny najdete od 11. 3. 2020 na ladiesnight.cz, californiadreams.cz, facebookových stránkách a starých odkazech na detaily akcí. Oba termíny v Ostravě byly sloučeny do jednoho dne.
  • Rádi bychom poprosili o shovívavost a využití náhradních termínů. Není to pro nás ani vystupující jednoduché a snažili jsme se vybrat termíny ještě před prázdninami a zároveň co nejdál od současné chvíle.
  • Akce v květnu proběhnou beze změn. Menší akce, které na našem portálu neprodáváme, budou poskytovat informace skrz své pořadatele.
  • U soukromých vystoupení nárok na vrácení záloh nevzniká, nicméně chápeme, že bude v mnoha případech potřeba přesouvat termíny. Proto jsme se rozhodli dát všem, kteří nemohou využít původní termín svého vystoupení, možnost využít libovolný náhradní termín, ve kterém bude záloha uplatněna. Změnu termínu je třeba domluvit s vystupujícím, na kterého máte kontakt, případně ho znovu poskytneme. Tato možnost bude v platnosti až do ukončení stavu nouze + 14 dnů poté. Bez využití / domluvení náhradního termínu pak záloha finálně propadne.
  • V případě, že se nebudete moci zúčastnit náhradního termínu celovečerní show, budou Vám na písemnou žádost vráceny peníze za vstupné a to během dubna 2020.
  • Instrukce pro vrácení peněz:
    • Žádost je potřeba zaslat nejpozději k 31. 3. 2020. Na pozdější žádosti nebude brán zřetel a budeme předpokládat přijetí změny termínů.
    • Žádosti o vrácení peněz prosím odesílejte jen a pouze z emailu, na který byla učiněna objednávka. Žádosti prosím odesílejte na info@ladiesnight.cz pro objednávky z ladiesnight.cz, info@californiadreams.cz pak pro objednávky z californiadreams.cz
    • Do předmětu emailu uveďte prosím „Žádost o vrácení peněz“, do zprávy samotné pak není třeba nic dodávat.
  • Máte-li pouze platnou vstupenku a nejste kupující, zašlete prosím její identifikaci (číslo a bezp. kód) společně s fakturačními údaji a číslem účtu (pro vystavení dobropisu) na uvedené emaily. Po ověření s původním kupujícím dojde k vrácení. Osobní informace nebudou v tomto procesu sdíleny, dojde jen k ověření platnosti nároku.
  • Prosím nesnažte se stornovat celou objednávku, pokud jste libovolnou část vstupenek přeprodali někomu jinému. Pokud už nejsou vstupenky ve vašem vlastnictví a byly přeprodány, informujte nás o tom v emailu se žádostí o vrácení peněz (například že chcete vrátit 3 z 5). Pokud k těmto incidentům dojde, budou hlášeny PČR, jako pokus o podvod.

Přejeme vám pevné zdraví a děkujeme za vaší přízeň, pochopení a trpělivost. Znovu se omlouváme všem, kterým neodpovídáme na facebooku a našem chatu, ale píše vás příliš mnoho na to, abychom byli schopni reagovat jednotlivě, přestože bychom rádi.